יום כיף בספא במלון דן אכדיה בהרצליה

מה מהנה יותר מיום מלא אטרקציות? יום כיף מלא באטרקציות בליווי חברות קרובות!!! בין אם ישנה סיבה לחגיגה ובין אם מצאתן עצמכן עם יום פנוי בלו"ז בו אתן רוצות להתפנק ולבלות, ליום כיף לא באמת צריך סיבה. אז נכון, לימי כיף זוגיים יש את הקסם שלהם, אבל ליום כיף עם חברות יש בהחלט קסם מיוחד המאפשר בילוי והנאה משותפים ואפשרות לגיבוש באווירה מיוחדת.

יום כיף בהרצליה

תוכן עניינים

מארגנות יום כיף בבית מלון? בחרו בדן אכדיה הרצליה!

הרצליה מציעה למבלות בה ליהנות מכל העולמות. חוף ים מושלם הממוקם בעיר, גישה נוחה אל העיר ומחוצה לה, נסיעה בת מספר דקות לתל אביב, מקומות בילוי ומסחר ומסעדות מצוינות, מי צריך יותר מזה? הרצליה מציעה למבקרים בה מרינה מושקעת, שלל פעילויות חוף כמו גלישה, צלילה וסאפ שכיף במיוחד לעשות יחד, טניס וסקווש הם אפשרויות בילוי נוספות ועוד לא הזכרנו את חיי הלילה הפעילים: ברים, מועדונים ואווירה שמחה ותוססת שאי אפשר לפספס.

יום כיף בספא דן אכדיה בהרצליה

מחפשת מקום ליום כיף עם החברה הכי טובה? מלון דן אכדיה!

החלטתן להקדיש יום לעצמכן. יום שיש בו המון דברים ששתיכן אוהבות, שאפשר להתפנק בו, לנוח, לבלות, להירגע ולאכול אוכל טעים- מושלם! אז איפה תפגשו? אופציה מצוינת שנותנת מענה מושלם לכל הדרישות הללו היא יום כיף בספא הרצליה, מלון דן אכדיה. המלון יאפשר לכן את כל הדרוש עבור זמן איכות מקסימלי עם אינסוף פינוקים. החל מספא המציע מגוון טיפולים שמרגיעים ומזינים את הגוף והנפש, בריכת שחייה מפנקת, חדר כושר מאובזר להפליא שיאפשר לכן לשמור על הבריאות והגזרה גם בחופשה, בר יין שאי אפשר לוותר עליו וארוחות מצוינות שהן ביטוי מדויק לאיכות קולינרית. מי תוכל לסרב לזה?

ליום כיף לחברות בספא בהרצליה, כמו שכבר ציינו, לא באמת צריך סיבה. יחד עם זאת, ארגונו הוא פתרון מושלם להנאה משותפת ודרך מדהימה לציין יחד בצורה מושקעת מגוון רחב של אירועים

  • יום הולדת – אחת החברות חוגגת יום הולדת? פנקו אותה ואת עצמכן ביום שלא תרצו לשכוח! למה להסתפק רק במסעדה טובה/עיסוי/בילוי בבריכה או לילה במלון כשאפשר ליהנות מכל החבילה?
  • ציון אירוע משמח, אירוסין, קבלת קידום, חגיגת יום ההיכרות שלכם ועוד – אחת החברות הקרובות קיבלה הצעת נישואין וההתרגשות בשיאה? את והבסטיות מציינות עשור להיכרות? חברה טובה קודמה בעבודה ובא לכן לפרגן? מה טוב יותר מיום שלם של פינוקים במהלכו אתן יחד, נהנות, נחות ומבלות?
  • החבורה זקוקה לגיבוש? יום כיף! – כן, כן, בילוי משותף הוא אינו הפתרון הבלעדי לריענון הזוגיות, הוא תופס ועובד פלאים גם בחברות קרובה. מרגישות קצת ריחוק? השגרה נותנת אותותיה וזמן רב לא ביליתן כמו פעם? פנו לעצמכן זמן ותנו לעצמכן הזדמנות להירגע, להתפנק, לנוח ולבלות בתפאורה המושלמת, מלון דן אכדיה הרצליה.
יום כיף לחברות במלון בהרצליה

הרבה מעבר ליום כיף...

ובכן, מלבד הברור מאליו בזמן משותף בליווי חברות קרובות, יום כיף הוא הזדמנות מצוינת להתנסויות מהנות לחוד ובמשותף:

  • הזדמנות לטיפוח ופינוק – לפנק ולהתפנק, עד כמה אנו מסוגלות לעשות את שני הדברים במקביל במהלך שגרת היום יום הקדחתנית שלנו? ובכן, במסגרת יום כיף זה אפשרי! מגוון עיסויים, טיפולים, מגוון מתקנים והכל במטרה אחת, הנאה!
  • שחרור ורגיעה משגרה עמוסה – היום יום שלנו רווי לא אחת בדאגות, מטלות, לחצים ועומסים מכיוונים שונים. הזדמנות לעצור הכל כדי לנוח ולהירגע היא מתנה לגוף ולנפש שמסייעת לנו להיטען בכוחות מחודשים על מנת לחזור אל אותה "זירה" בצורה מאוזנת יותר.
  • התנסויות חדשות – מה כיף יותר ומגבש יותר מהתנסות חדשה ומשותפת שלך ושל חברותייך הקרובות? צבירת חוויות מהנות משותפות היא מעין "דבק" שמחזיק ומטעין באנרגיות חיוביות אינטראקציות חברתיות מסוגים שונים. באיזו חבורה לא רצים הלוך וחזור סיפורים, מטיול משותף שנערך לפני שנים, על בילוי מוצלח במיוחד או מפגש מצחיק שלא ישכח? צרו חוויות חדשות יחד וחזקו את הקשר שלכן!
  • העמקת הקשר – יום כיף מעניק לך ולחברותייך הזדמנות פז להתעדכן ולדבר שלא כמו בימי שגרה. לא עוד שיחה תוך כדי: נהיגה, בישולים, איסוף מהגנים או לפני פגישה. אפשר וכדאי לחגוג את הקשר, לעסוק בו, לדבר ולהקשיב תוך בילוי במתקני הספא, במהלך עיסוי או בשכשוך נעים במי הבריכה, מגיע לכן!

 

יום פינוק זוגי בהרצליה

נהנות ומטיילות יחד

בין אם הקטע שלכן הוא הליכה על חוף הים בשקיעה, ריצה משותפת בזריחה, שופינג אינטנסיבי במרכזי קניות הומים או הליכה במרינה כשהרוח הנעימה נושבת על פניכן, בילוי משותף בספא דן אכדיה הרצליה הופך את כל האפשרויות לאפשריות! מרינה מושקעת, חוף ים מטופח וציורי, מרכזי קניות נעימים, לכן נותר רק לבחור.

ספא דן אכדיה הרצליה מזמין אותך ואת החברות הקרובות ליום כיף מהסרטים!

בסמוך לחוף הים התיכון ומימיו התכולים, ממוקם לו מלון ספא דן אכדיה הרצליה. נוף עוצר נשימה שניבט מהחלון ועיצוב מוקפד ומיוחד מבפנים הופכים את המקום לפנינה מיוחדת שלא תרצו לפספס. הספא במקום מציע שלל עיסויים שתוכלו לקבל יחד כזוג או לחוד, אבזור כושר מתקדם בחדר הכושר במקום שמציע לכם לשמור על הבריאות והגזרה בשעות הפעילות, מתקני ספא מפנקים ואווירה נעימה ומזמינה שהופכים את השעות והאימון לנעים וכייפי.

יצירת קשר
להזמנת טיפול מפנק
דילוג לתוכן