ספא למסיבת רווקות בהרצליה

מסיבת רווקות היא תמיד אירוע מיוחד, ואין כמו בילוי עם החברות הטובות ביותר של הכלה כדי ליהנות ממסיבה מפנקת ובלתי נשכחת. עבור אלו שמכן שרוצות להפתיע חברה קרובה באזור המרכז והרצליה – יש ספא ייחודי שמחכה לכן, עם טיפולים מפנקים, מתקני ספא מתקדמים והפתעות רבות אחרות. ספא למסיבת רווקות בהרצליה זה דן אכדיה, וכאן תגלו את מה שהופך את הספא לאהוב כל כך.

ספא למסיבת רווקות בהרצליה

תוכן עניינים

ספא בהרצליה למסיבת רווקות: פינוקים מיוחדים לקבוצות

דן אכדיה ספא הרצליה מציע מפלט ייחודי עבור כל מי שנכנס בדלתותיו; הספא מצוי במלון, אשר ממוקם על קו החוץ של מלון דן אכדיה, והוא משקיף לחופים היפיפיים של העיר ומי התכלת של הים התיכון. הדבר הראשון ששמים לב אליו בכניסה לספא הוא העיצוב הייחודי של המקום; כדי לספק לאורחים חוויה נעימה ומרגיעה, הספא עוצב באופן שמשקף את המטרה הזו, עם עיצוב אקלקטי בקווים נקיים.

הספא האהוב מציע מגוון חבילות מפנקות ליחידים, זוגות וקבוצות, והוא מקום אהוד במיוחד למסיבות רווקות. אתן יכולות להזמין חבילה קבוצתית שכוללת את הכלה ואורחות נוספות, וליהנות מחוויה מגבשת ובלתי נשכחת בספא הייחודי לחופי הים התיכון.

ספא לרווקות במלון דן אכדיה בהרצליה

הזמנת חבילות ספא למסיבת רווקות

מלון דן אכדיה מהווה נווה מדבר כפרי בתוך הרצליה; המלון נמצא על קו החוף בהרצליה, במרחק הליכה מחוף הים, מרכז ההייטק והעסקים בעיר, מסעדות נפלאות ואטרקציות רבות אחרות. אם אתן מחפשות ספא למסיבת רווקות בהרצליה, ומעוניינות לשלב בילויים אחרים ביום המיוחד של הכלה – תוכלו לעשות זאת בקלות עם כל האטרקציות שמחכות לכן בקרבת המלון.

אבל, זה יהיה קשה לצאת מהספא המפנק שבמלון דן אכדיה… בספא מחכים לכל אורח ואורחת חדרי טיפולים מפנקים במיוחד, עם עיסויים מקצועיים שנמשכים 50/70 דקות לבחירתכן. אתן יכולות לבחור בין מגוון טיפולים מידיהם של מעסים מקצועיים, כולל עיסוי באבנים חמות, עיסוי איורוודה, עיסוי שוודי קלאסי, רייקי, פילינג, טיפולי בוץ, עיסוי לכפות רגליים, וטיפולים נפלאים אחרים.

אם בחבורת החוגגות יש נשים בהיריון – הספא מציע גם עיסוי לנשים בהיריון, כך שכל חברות הקבוצה יוכלו ליהנות מעיסויים מרגיעים.

אי של רוגע בלב הרצליה

בעונת הרחצה אורחי המלון של דן אכדיה יכולים ליהנות מהבריכה רחבת הידיים במקום; חוץ מטיפולים מפנקים בחדרי ספא מזמינים, תוכלו להוסיף גם גישה לבריכת המלון וליהנות משכשוך נעים בימים החמים של השנה. הספא מציע גם הפתעות רבות אחרות שתוכלו לבחור עבור מסיבת רווקות. מה תוכלו להוסיף לחבילה? סאונה יבשה ורטובה, מכון כושר מתקדם, שתי בריכות, מגרש טניס, וגם ארוחה טעימה במיוחד במסעדה שבמלון.

"בית הקפה בלובי" ו"אכד בר יין" מזמינים את כל האורחים במלון דן אכדיה וגם את אורחי הספא ליהנות מחוויה קולינרית טעימה במיוחד. באכד בר יין יש את כל המשקאות שצריך בשביל מסיבת רווקות שמחה במיוחד: יינות ישראלים, כהילים על בסיס ענבים, ואלכוהול איכותי תוצרת חו"ל והארץ.

את המשקאות תוכלו לצרף למנות שנבחרו במיוחד עבור האלכוהול שזמין בבר, או ליהנות מארוחה עשירה בבית הקפה בלובי. מסעדה שלישית זמינה לכם במזנון הבריכה – מסעדה שבה תוכלו ליהנות מארוחת בשרים על הגריל עשירה במיוחד ומנות נפלאות נוספות.

מסיבת רווקות עם החברות הקרובות היא דרך מעולה לשלוח את הכלה לחיי הנישואין. מסיבה בספא משדרגת את החוויה, ואם אתן מחפשות ספא למסיבת רווקות בהרצליה – מלון דן אכדיה זה המקום בשבילכן. יש לכן את האפשרות לבחור בין מגוון חבילות: עיסויים וטיפולי ספא בלבד, לינה במלון וטיפולים בספא, ארוחה במסעדות, גישה לבריכה, ופינוקים רבים אחרים שמחכים לכן ולכלה, לחוויה מגבשת, משמחת ובלתי נשכחת.

יצירת קשר
להזמנת טיפול מפנק
דילוג לתוכן