ספא רומנטי ליום האהבה

בין אם אתם חוגגים את יום האהבה הבינלאומי או ט"ו באב הישראלי, אתם יודעים עד כמה הימים האלו מיוחדים; ציון הזוגיות שלכם עם בני זוגכם מאפשרת לכם לחגוג יחדיו את האהבה, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר ביום משותף רומנטי ומפנק בספא. אם אתם מחפשים ספא רומנטי ליום האהבה, במלון דן אכדיה תמצאו חוויה מפנקת במיוחד מול חופי הרצליה המופלאים, ותיהנו מחוויה בלתי נשכחת.

יום כיף זוגי בהרצליה

תוכן עניינים

חבילות ספא רומנטיות ליום האהבה

בילוי בספא ליום האהבה הוא פופולרי במיוחד, ויש לכך סיבות טובות רבות: בילוי רומנטי בספא מאפשר לכם ולבני זוגכם להתנתק יחדיו מהרעשים היומיים, ולשבור את השגרה בצורה מפנקת במיוחד. בין שאתם מבלים יום שלם בספא או מספר שעות בלבד, הבידוד מהעולם והחוויה הנעימה והמרגיעה עם בני זוגכם הופכים אותה למהנה במיוחד.

בנוסף, הטיפולים המפנקים שתקבלו בדן אכדיה ספא עוזרים להרגיע את הגוף וגם הנפש. חבילות ספא ליום האהבה כוללות עיסויים מפנקים במיוחד אשר תורמים לבריאות הכללית. עיסוי מקצועי עוזר לשחרר שרירים תפוסים, להפיג כאבים בגוף, להמיס כאבי ראש ולהפיג מתחים נפשיים. לעיסויים יש השפעה פלאית על הגוף והנפש, ואין דרך טובה ביותר ליהנות מהם מאשר עם האנשים שאתם אוהבים.

אם אתם מחפשים חווית ספא זוגית רומנטית ומפנקת, הצוות של ספא דן אכדיה מחכה לכם. במלון, שנמצא במרחק הליכה מהמרינה נודעת בהרצליה, ישנם חדרי טיפול זוגיים שבהם תוכלו לקבל עיסוי זוגי נפלא. אתם יכולים להזמין חבילת ספא זוגית בספא דן אכדיה, ולבחור עיסוי מקצועי, כמו: עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי שיאצו, ועוד.

ברוב הפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו עסוקים בעבודה, מטלות הבית השונות, סידורים וטיפול אחר בני משפחה קרובים. יום כיף זוגי במלון בהרצליה מציע לכם חוויה שונה לחלוטין שתאפשר לכם לצאת מהשגרה העמוסה ולהתנתק במשך מספר שעות בודדות מכל רחבי העולם.

ספא רומנטי בהרצליה

הפתעות רומנטיות לזוגות

ספא ליום האהבה בדן אכדיה כולל הפתעות נפלאות רבות עבור זוגות. הספא מעוצב בצורה נפלאה ומזמינה, ואתם תוכלו להרגיש את הרגיעה מהרגע שתיכנסו לספא. כל חדרי הטיפולים כוללים נרות ריחניים בניחוחות נפלאים, תאורה חמימה ומעסים ומעסות מקצועיים.

חדרי ההמתנה בספא כוללים פינות ישיבה שמשקיפות אל הים הנפלא בהרצליה, ואתם תוכלו להתפנק עם פירות העונה, חליטות טעימות, והפתעות נוספות. ניתן להזמין במלון דן אכדיה מגוון חבילות ספא ליום האהבה, וליהנות מעיסוי מרגיע, סאונה יבשה וסאונה רטובה. בנוסף, כל אורחי הספא מקבלים לוקר אישי, חלוק ונעלי בית כדי שיוכלו לעבור בין עמדות הספא בנוחות.

אם אתם רוצים לשדרג את החוויה ולתכנן יום ספא מפנק, תוכלו להזמין חבילה שכוללת לינה במלון בכל אחד מהחדרים המפנקים. במלון תוכלו ליהנות ממתקני הספא, וגם מהבריכה המרכזית וחדר הכושר המודרני במקום.

ספא ליום האהבה

יום מפנק בשניים

ספא ליום האהבה הוא פינוק נפלא לזוגות, שמאפשר לברוח קצת משגרת היום, וליהנות רק בשניים. אם אתם מחפשים פינוק אמיתי, מלון דן אכדיה בהרצליה מזמין אתכם לחגוג את האהבה במגוון חבילות ספא זוגיות. מלבד הבילוי בספא ובמלון, אתם יכולים ליהנות מכל מה שיש להרצליה להציע. סיור על חוף הים, נסיעה קצרה לאתרים קרובים, או בילוי עירוני בשניים.

ליד מלון דן אכדיה נמצאת המרינה הנודעת של הרצליה, עם טיילת רחבת ידיים ובריזה מהים. בסמוך למרינה יש מסעדות ופאבים שבהם תוכלו ליהנות מארוחה טעימה ודרינק בשניים. כדי לשדרג את החוויה תוכלו להזמין גם לילה במלון, שכולל חבילת ספא ליום האהבה.

פנקו את עצמכם ובני זוגכם עם בילוי נפלא בספא. מלון דן אכדיה מזמין אתכם ביום האהבה ובכל מועד אחר ליהנות מכל מה שיש לו להציע: מתקני ספא מפנקים, בריכה רחבת ידיים, נוף לים וקרבה למקומות בילוי. המפלט הרומנטי שלכם נמצא במרחק נגיעה, ואתם יכולים להזמין מראש חבילות לכם ולבני זוגכם לחוויה בלתי נשכחת על חופי הרצליה.

יום פינוק זוגי בהרצליה
יצירת קשר
להזמנת טיפול מפנק
דילוג לתוכן