עיסוי באבנים חמות

מסאז' אבנים חמות הוא אחד מהפינוקים המומלצים ביותר; אם אתם רוצים לקחת הפסקה ממרוץ החיים, וליהנות מפינוק אמיתי – בהחלט כדאי לכם לבחור בעיסוי באבנים חמות. טכניקת העיסוי הייחודית הזו מביאה להרפיה גופנית ונפשית, ואם אינכם מכירים את העיסוי המומלץ הזה – הגיע הזמן להתוודע אליו.

עיסוי באבנים חמות

תוכן עניינים

עיסוי אבנים חמות: כיצד הוא מתבצע?

עיסוי אבנים חמות הוא עיסוי עתיק, שמתוארך לשנת 3,000 לספירה. משערים כי בני המאיה פיתחו את העיסוי הייחודי הזה, לאחר מסעות הציד שלהם, שהותירו אותם עם שרירים כואבים. אין זה מפתיע שהעיסוי שרד עד ימינו; כל אלו שניסו טיפול אבנים חמות מעידים על השחרור האדיר שמורגש במהלך הטיפול, וגם אחריו.

כפי שהשם מרמז, טיפול באבנים חמות הוא עיסוי שכרוך בשימוש באבנים חמות. הטיפול מתבצע עם אבני בזלת, אשר מחוממות לטמפרטורה של 43 עד 54 מעלות (לערך). אבני בזלת הן אבנים חלקות ששומרות על הטמפרטורה שלהן, ולכן הן משמשות לעיסוי.

לאחר החימום של אבני הבזלת (החימום מתבצע באמצעות מים חמים לרוב), המטפלים מניחים את האבנים על אזורים שונים בגוף, בהתאם לאנטומיה של המטופלים, והבעיות שהם רוצים לפתור:

  • כפות ידיים
  • רגליים
  • לאורך שני צידי עמוד השדרה
  • על הרגליים
  • על הבטן
  • בין אצבעות הרגליים
  • על המצח

המטרה של הנחת האבנים היא להביא לאיזון אנרגטי בין הגוף לנפש, ולכן עיסוי באבנים חמות נחשב כעיסוי הוליסטי.

העיסוי עצמו מתבצע באמצעות עיסוי ידני עם שמנים אתריים, כשהאבנים החמות מונחות במקומן. האבנים מפזרות את חומן בצורה נעימה במיוחד, ולצד העיסוי הידני – החום מביא להרפיה של הגוף. כאשר האבנים מאבדות מחומן, הן מוחזרות לכלי החימום, ובמקומן מונחות אבנים חמות חדשות.

טיפול באבנים חמות

עיסוי אבנים חמות יתרונות

מסאז' אבנים חמות הוא בעל מספר יתרונות שחשוב להכיר:

הפחתת תחושות של מתח וחרדה

כאמור, עיסוי אבנים חמות אמור להוציא מהגוף תחושות שליליות, ולמלא אותו בתחושות חיוביות. החום של האבנים והעיסוי הידני העמוק, מביאים להרפיה של הגוף, שמלווה גם בהרפיה של הנפש. טיפול אבנים חמות עוזר להפחית את מפלס המתח, להפיג חרדות, לסייע עם דיכאון, ולהביא לתחושת רגיעה עמוקה ואמיתית.

הגברת זרימת הדם

היתרון המשמעותי של עיסויים הוא שיפור זרימת הדם, ועיסוי באבנים חמות אינו שונה במובן הזה: חום הוא אלמנט שמגביר זרימת דם לרקמות שונות בגוף. הודות לחום של האבנים והעיסוי, מטופלים חווים הקלה בהתכווצויות שרירים, טווח הגמישות שלהם משתפר, והשרירים נרפים.

הקלה על כאבים

אנשים שמתאמנים באופן קבוע או סובלים מכאבים כרוניים יכולים להרוויח רבות מעיסוי אבנים חמות. עיסוי רקמות עמוק, בשילוב עם אבנים חמות, עוזר להפחית דלקות בגוף, ואת כאבים הנלווים להם. הטכניקה הזו גם מרפה שרירים, ומקלה על כאבי שרירים שנובעים ממאמץ, מחלות, או אורח חיים סטטי.

עיסוי באבנים חמות יתרונות הטיפול

האם עיסוי באבנים חמות מתאים לכולם?

התשובה לשאלה הזו היא "לא". ישנם מקרים שבהם טיפול בחום, ועיסוי רקמות אינם מומלצים. נשים בהריון, אנשים עם בעיות לבביות, בעיות בלחץ דם, סוכרת, מחלות כרוניות, ובעיות גופניות אחרות אינם צריכים לעבור עיסויים. במקרים מסוימים ניתן לקבל עיסוי עדין, אך כדי לבדוק אם עיסוי אבנים חמות מתאים לכם – מומלץ להתייעץ תחילה עם הרופא המטפל שלכם.

למי מתאים עיסוי באבנים חמות

טיפול אבנים חמות: מה עוד חשוב לדעת?

הדבר החשוב ביותר בנוגע לטיפולי אבנים חמות הוא טיפול מקצועי. אם אתם מעוניינים לעבור עיסוי באבנים חמות, חשוב שתעשו זאת במכון עיסוי/ספא עם מטפלים מקצועיים, הקפדה על היגיינה, וניסיון בסוג העיסויים הזה.

כאשר עוברים מסאז' אבנים חמות, צריכה להיות מחיצה בין העור ובין חלוקי הבזלת. כלומר, המטפל/ת צריכים להניח על גופכם סדין או מגבת כדי למנוע כוויות. האבנים צריכות להיות אבנים שמיועדות לעיסוי, ועוברות חימום במים או מקור חום מותר – לעולם לא חימום בסיר, תנור, מיקרוגל, או תנור.

אם אתם מעוניינים בעיסוי מקצועי באבנים חמות, אתם מוזמנים ליהנות מעיסוי מקצועי במלון דן אכדיה. הספא המודרני שלנו מציע מגוון טיפולים, לרבות עיסוי אבנים חמות, ואתם יכולים ליהנות ממסאז' מרגיע במיוחד, עם נוף מרהיב לים התיכון.

טיפול באבנים חמות מה חשוב לדעת

עיסוי אבנים חמות

הספא במלון דן אכדיה בהרצליה מציע מגוון חבילות ספא מפנקות. יש לכם אפשרות לבחור עיסוי באורך 50 דקות או עיסוי מפנק של 70 דקות.  העיסויים מתבצעים על ידי מעסים מקצועיים עם הסמכה בתחום, ואתם יכולים ליהנות מפינוק לבדכם, או פינוק בזוג עם מגוון חבילות ספא.

טיפול באבנים חמות בדן אכדיה

עיסוי עם אבנים חמות הוא עיסוי עתיק יומין, עם יתרונות רבים, לגוף וגם לנפש. כדי שתיהנו מכל היתרונות של מסאז' אבנים חמות, אתם מוזמנים להגיע לספא הנפלא של דן אכדיה בהרצליה. בית הספא המתקדם שלנו מציע מגוון טיפולים מקצועיים, שניתן ליהנות מהם בין מצוקי הכורכר בהרצליה.

עם נוף פנורמי לים, מטפלים מקצועיים, פינוקים בלתי נשכחים, וספא מודרני ומעוצב – תוכלו לקבל את הפינוק שמגיע לכם, ולקחת הפסקה מרגיעה שתשיב לכם כוחות.

יצירת קשר
להזמנת טיפול מפנק
דילוג לתוכן